Kancelaria
Brokera Ubezpieczeniowego


Marcin Wojtkowiak
tel. kom.: 796 983 429
wyślij mail
formularz kontaktowy

Zakres świadczonych usług brokerskich obejmuje współpracę z większością zakładów ubezpieczeń działających na rynku polskim i obejmuje głównie następujące rodzaje ubezpieczeń:

Ubezpieczenia dla osób fizycznych:

  • ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW, assistance)
  • ubezpieczenia mieszkań / domów
  • ubezpieczenia gospodarstw rolnych (uprawy, mienie, OC)

Ubezpieczenia dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą:

  • ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW, assistance), w tym zwłaszcza floty pojazdów
  • ubezpieczenia mienia: od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży i rabunku
  • ubezpieczenia sprzętu elektronicznego
  • ubezpieczenie szyb od stłuczenia
  • ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, w tym dla grup zawodowych
  • ubezpieczenia transportowe (cargo, OC przewoźnika, OC spedytora)
  • ubezpieczenia techniczne (maszyny, sprzęt budowlany od uszkodzeń, ryzyka budowy i montażu)
  • ubezpieczenia gospodarstw rolnych - agrofirm (uprawy, mienie, OC)

Nasza oferta obejmuje nowoczesne rozwiązania z obszaru ubezpieczeń na życie oraz ubezpieczenia od utraty dochodu

Procedura współpracy z osobą fizyczną (tutaj link z ulotką)

1. Telefoniczny lub mailowy kontakt z Kancelarią
2. Spotkanie i udzielenie pełnomocnictwa
- [ list brokerski - pełnomocnictwo.pdf ]

  • udzielenie brokerowi pisemnego umocowania do działań wobec zakładów ubezpieczeń w imieniu Klienta.

3. Uzyskanie informacji o rodzaju poszukiwanego ubezpieczenia oraz przekazanie niezbędnych danych do ubezpieczenia.
4. Pozyskanie ofert z zakładów ubezpieczeń

  • pozyskanie konkurencyjnych ofert (wyczerpujący przegląd rynku) poprzez kierowanie zapytań ofertowych do wielu zakładów ubezpieczeń.

5. Analiza pozyskanych ofert:

  • analiza otrzymanych ofert ubezpieczenia
  • opracowanie pisemnego zestawienia ofert dla klienta wraz z rekomendacją brokerską najkorzystniejszej oferty
  • ewentualne przeprowadzenie dodatkowych negocjacji z zakładami ubezpieczeń

6. Zawarcie umowy ubezpieczenia

  • przyjęcie oferty zakładu ubezpieczeń – zawarcie umowy ubezpieczenia w oparciu o zaakceptowany program ubezpieczeniowy
  • dostarczenie dokumentu ubezpieczenia (polisy) do Klienta

7. Obsługa Klienta i pomoc w likwidacji szkód

  • bieżąca pomoc brokerska na żądanie
  • pomoc w likwidacji szkód – sporządzanie odwołań od niekorzystnych decyzji odszkodowawczych.

Proszę zwrócić uwagę, iż w całym procesie przygotowawczym do zawarcia umowy ubezpieczenia Klient zaangażowany jest jedynie w niezbędnym wymaganym stopniu. Pragnę przypomnieć, iż wynagrodzenie brokera za doprowadzenie do zawarcia i obsługę umowy ubezpieczenia wypłacane jest w formie prowizji przez zakład ubezpieczeń w którym ulokowane zostało ryzyko ubezpieczeniowe. Wszystkie koszty związane z obsługą i wykonaniem czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego pokrywa broker ze swoich środków własnych.

Procedura współpracy z podmiotem gospodarczym

1. Telefoniczny lub mailowy kontakt z Kancelarią
2. Spotkanie i udzielenie pełnomocnictwa - [ list brokerski - pełnomocnictwo.pdf ]

  • udzielenie brokerowi pisemnego umocowania do działań wobec zakładów ubezpieczeń w imieniu Klienta.

3. Audyt ubezpieczeniowy (analiza potrzeb ubezpieczeniowych):

  • uzyskanie informacji o zakresie działalności Klienta i występujących w niej ryzyk,
  • ocena aktualnego stanu posiadanych ubezpieczeń
  • przekazanie innych niezbędnych danych do ubezpieczenia

4. Opracowanie programu ubezpieczenia (ustalenie warunków ubezpieczenia):

  • określenie ubezpieczanych przedmiotów
  • wybór zakresu ryzyk (ubezpieczanych zdarzeń), łącznie ze wskazaniem niestandardowych warunków ubezpieczenia wymaganych przez brokera
  • ustalenie odpowiednich sum ubezpieczenia i ograniczeń odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń (franszyzy, udział własny)

5. Pozyskanie Ofert z zakładów ubezpieczeń

  • pozyskanie konkurencyjnych ofert (wyczerpujący przegląd rynku) poprzez kierowanie zapytań ofertowych do wielu zakładów ubezpieczeń.

6. Analiza pozyskanych ofert

  • analiza otrzymanych ofert ubezpieczenia
  • opracowanie pisemnego zestawienia ofert dla klienta wraz z rekomendacją brokerską najkorzystniejszej oferty
  • ewentualne przeprowadzenie dodatkowych negocjacji z zakładami ubezpieczeń

7. Zawarcie umowy ubezpieczenia:

  • przyjęcie oferty zakładu ubezpieczeń – zawarcie umowy ubezpieczenia w oparciu o zaakceptowany program ubezpieczeniowy
  • dostarczenie dokumentu ubezpieczenia (polisy) do Klienta

8. Obsługa Klienta i pomoc w likwidacji szkód.

  • bieżąca pomoc brokerska na żądanie
  • pomoc w likwidacji szkód – sporządzanie odwołań od niekorzystnych decyzji odszkodowawczych.

Każdorazowo procedura dostosowywana jest do potrzeb ubezpieczeniowych Klienta, rodzaju oraz zakresu zawieranych ubezpieczeń.

Proszę zwrócić uwagę, iż w całym procesie przygotowawczym do zawarcia umowy ubezpieczenia Klient zaangażowany jest jedynie w niezbędnym wymaganym stopniu.

Pragnę przypomnieć, iż wynagrodzenie brokera za doprowadzenie do zawarcia i obsługę umowy ubezpieczenia wypłacane jest w formie prowizji przez zakład ubezpieczeń w którym ulokowane zostało ryzyko ubezpieczeniowe. Wszystkie koszty związane z obsługą i wykonaniem czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego pokrywa broker ze swoich środków własnych.

Home | O firmie | Istota usług | Oferta | Na życie | Utrata Dochodu | Kontakt